Ayuda

¡Bienvenido al foro de la comunidad!

Si tienes problemas de software, este es tu sitio. Construyamos entre todos un lugar mejor, proporcionando experiencias, información de uso y tips. Si tienes alguna pregunta, procura dar información detallada sobre tu sistema.

Si tienes problemas de hardware, tramita la GARANTÍA AQUÍ, ya que nuestros técnicos no suelen revisar el foro por estar trabajando en reparaciones.

0

Informació més detallada en opcions de configuració compra EVO 14 AMD Ryzen AI9 365

Pau Espin Pedrol

Hola, vaig preguntar fa uns dies per Mastodon un parell de preguntes i no vaig rebre resposta, així que ho pregunto per aquí.

A l'hora de configurar una compra de portàtil Slimbook  EVO 14 AMD Ryzen AI9 365, falta informació detallada des opcions per tal de poder valorar i decidir quina opció triar. Com a comentari constructiu, crec que seria bo que en general detalléssiu millor (nom de producte/model/xip)  i de manera més directa les diferents opcions disponibles.

En concret tinc aquests dubtes:

1- Per al SSD de 1TB hi ha la opció del que sembla ser un "Samsung V-NAND 990 PRO". Podeu dir quin és el model de l'altra opció mencionada ja que no ho trobo especificat enlloc? M'agradaria poder comparar-los per seleccionar un o altre.

2- Hi ha la opció de Wifi6 o Wifi7, però no queda clar quin xip té cada un. Agrairia saber-ho per tal de poder triar un o altre. Podeu compartir també algun ticket upstream en relació al suport per Wifi 7 del driver per Linux? Per entendre millor en quin estat està.

Descartar